Godziny |
Rozkład dnia |
8.00–8.20 |
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Podejmowanie przez dzieci rożnych form pracy (wg. indywidualnych potrzeb dziecka). Swobodne zabawy w kącikach zainteresowań. |
8.20–8.30 |
Czynności higieniczne z elementami samoobsługi (mycie rąk przed śniadaniem), doskonalenie samodzielności. |
8.30-8.45 |
Śniadanie. |
8.45–9.00 |
Czynności porządkowe po śniadaniu. |
9.00–9.45 |
Zajęcia edukacyjne (z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dzieci) w oparciu o podstawę programową. |
9.45–10.00 |
Zabawy ruchowe zgodnie z tematyką zajęć, zabawy dowolne. |
10.00–10.30 |
Zajęcia dodatkowe (j. angielski, zaj. taneczno-ruchowe, zaj. plastyczne, zaj. kulinarne itp.). |
10.30–10.40 |
Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, zapinania guzików, suwaków – doskonalenie czynności). |
10.40–11.20 |
Wjścia na spacery, wycieczki, swobodne zabawy na świeżym powietrzu. |
11.20–11.50 |
Przygotowanie do obiadu, czynności higieniczne samoobsługowe. Obiad. |
11.50-12.00 |
Czynności higieniczne po obiedzie. |
12.00–13.00 |
Odpoczynek dzieci, leżakowanie. Relaks, słuchanie muzyki relaksacyjnej, wyciszenie. |
13.00–13.50 |
Prace indywidualne z dziećmi dostosowane do ich możliwości i zainteresowań. Zajęcia w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej (stymulujące, rozwijające funkcje percepcyjno-motoryczne i społeczno-emocjonalne). Słuchanie bajek i opowiadań nauczyciela. |
13.50–14.00 |
Czynności higieniczne przed obiadem – zupą. |
14.00–14.20 |
Przygotowanie do obiadu – zupą. |
14.20–15.00 |
Czynności higieniczne przed podwieczorkiem. |
15.00–15.15 |
Podwieczorek. |
15.15–17.00 |
Podejmowanie przez dzieci różnorodnych form zabaw (wg. indywidualnych potrzeb dzieci) m.in. zabawy konstrukcyjne, tematyczne, ruchowe). Zajęcia w ramach pomocy psychologiczno – pedagogicznej. |